ETT LITET SPONTANT INLÄGG.

Hola people!
idag kom vår kära Märia tillbaka från Indien, det var trevligt det. Det är roligt att hon är hemma nu =)
Jaa, hemkunskapen idag gick ju som det gick eller hur Moltas? Vi glömde nämligen sockret så... det smakade itne gott. Men ja. Imorgon har vi rep väl?
AAAAAH, det är snart JUL!!! Och på söndag är det som nu alla redan har påpekat konsert i BERWALLDHALLEN!
Ja, i dag var jag, Hedda, Simon, Julia och Milla i forum. Jag hittade ett par "sistaminutenkonsertskor" så ja... Men men det blir fint.
Hurrni, ni som ska sjunga i morgon på det där jobbet glöm inte KONSERTKLÄDER!! Packa ner dom i väskan redan i kväll så slipper ni glömma dom, Ok ? ;) Bra.
Ja ni det är väldigt skönt nu när vi inte har några läxor den här veckan så nu kan man bara ta det lungt på kvällarna och ha det mys och känna julkänslan i sig!
Nu tror jag nog minsann att jag ska ta ett långt,varmt, härligt bad och sedan får vi se vart livet för mig. Lite spontant så där.
Hej Då på er! <3

Kommentarer
Postat av: elle

haha spontantXD

2008-12-03 @ 19:48:08
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Camilla

Matilda du är ju verkligen så spontanxD

2008-12-03 @ 19:54:22
Postat av: Martina

Nu känner jag mej dissad.. jag var faktiskt oxå med eri forum.. ;)

2008-12-04 @ 19:45:12
URL: http://martinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0