den galna nörden

hej!
förlåt att jag är lite sen med att säga god jul, men jag hade liksom inte tid igår att logga in på datan och skriva ett inlägg. så jag gör det nu istället. igår var det planerat att jag skulle vara tomte för min lillasyster och komma med paket i världens största säck. Men svag som jag är orkade jag inte lyfta en säck som vägde typ 100 kilo så jag ville inte. Sen när jag väl ville klä ut mej till tomte kunde jag inte skaka av mej linnea (Min syster) så det vart en jul utan tomte.
Jag fick helt underbara julklappar, tex.
*Två resor
*En lacoste parfym + en lacoste kräm
*diamant örhängen av linnea
och massa andra saker!
nu ska jag gå och träna, kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0