Vi har överlevt :-)

Tjos underbara klass!

Gud va underbart det var att träffa er alla igen. Jag vet inte om någon såg det, men jag fick tårar i ögonen som alltid eftersom jag är bäst på att gråta. Men jag fick tårar i ögonen av lycka just för att det var så underbart att träffa de man saknat mest. Helt fantastiskt.
Hörrni, jag tycker vi ger varandra en applåd för vi har överlevt första skoldan. Haha.
Och det var ju roligt med den nya människan Sebastian. Han måste ju få veta om bloggen.
Men jag tror faktiskt att 8:an kommer bli ett mycket bra år.
Om vi inte skulle haft så bra sammanhållning som vi har så skulle det aldrig funka lika bra. Oh yes, imorgon är det Hellasgården och jag fick den färgen jag inte ville ha. Röd. Men jag klarar mig.
Vi ses imorgon och jag längtar redan till att få träffa er igen.

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS
Haha, där fick ni en puss var. HIHIHIHI <33
Hanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0