HEMMA IGEN.

TJOOOOOOOOOOOOO älsklingar!

Believe it or not, jag är hemma. Har varit borta i typ mer än en månad nu.
Först var jag i skärgården, ornö, med Matilda. Och det var nog den underbaraste veckan i hela mitt liv. Bra väder varje dag. Morgondopp varje morgon på den egna bryggan och nattbad varje natt typ klockan ett. Haha, vi hade det hur lyxigt som helst, ni kan inte ens ana. <333

Sen var jag lite mer än en vecka på fårö på min kusiners landställe. Gotland. Superväder där oxå.
Sen har jag varit på landet i typ 100 år. Och inte en enda solig dag har jag fått så all min fina solbränna har försvunnit, snyft snyft. :'/
Oh yes, snart börjar skolan igen. Hoppas det blir bra. Och lika roligt som det var i 7:an.
Jag saknar er hur jävla mycket som helst.

Pusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss

Jag älskar er

Hanna <3








Bild 1: Jag och Malin tar kvällsdopp på fårö.
Bild 2: Olle, jag, Malin och syster. <333
Bild 3: Jag i vågorna, typ som thailand.
Bild 4: Hanna <3 Matilda förevigt. Jag älskar dig.
Bild 5: Nattbad klockan halvtvå på ornö.
Bild 6: Kvällsdopp i skärgården. Uuuuuundeeerbaaart<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

AAHH! ORNÖ ! <3<3<3<3

Jag vill tillbaka :)

2008-08-17 @ 13:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0