The day before the final day.

Hej myskorvs!

Nu ligger jag i sängen och chattar med ElleKari, haha. Det är roligt.

Egentligen borde jag sova nu för jag är så jävla trött eftersom jag inte somna förräns typ kvart över fem igår. Dööööööör, men en av mina vänner tvingar mig att sitta upp för att han ska logga in snart och jag är snäll och sitter uppe. Det är ju typ sista natten man kan sitta uppe innan skolhelvetet börjar. Fy fan.

Idag har jag gått en liten, mysig kvällspromenad med Julia. Det var så mysigt så. Vi satte oss på berget vid brukshundsklubben. Man har lixom utsikt över hela stockholm där, så himla underbart.

Och idag är det sista dan på sommarlovet. FYYYYYYYY FAAAAAAAAAAAN.

Jag orkar inte.

Men det kommer nog bli bra. Jag längtar efter er alla, som sagt många gånger.

Och nu har Johanna börjat AF. Gud va nervöst. Hoppas hon får det bra.
Pyss
Hanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0