TEAM GRÖN

Hejsan käraste klass!
Vad underbart det var att få träffa er idag, jag har saknat er jättemycket !
Nu sitter jag och chattar med Hanna ( jag älskar dej) om ingenting faktiskt x)
Idag har jag varit hemma hos Ellinor i hennes nya hus som var jättefint och haft skoj. Som vanligt blev det vääldigt mycket skratt och vääldigt lite seriösa grejer som vi gjorde. Haha, Ellinor du e bäst.

Näe hurrni nun ska jag gå och ladda upp inför morgondagen det är ju en otroligt viktig dag vi har framför oss!
GO TEAM GRÖN!

Puss på er!

Matilda..


Kommentarer
Postat av: patricia

HALLLÅ, jag har inget grönt jag är seriöst har gått igenom hela familjens garderober, okej bara mammas och min, men jag har liksom inget grönt vad gör man/

desperat tjej 14 år xD



va fan skrev jag det där för :S (a) puss på er alla

2008-08-20 @ 21:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0