Sista dagen!!

heeej:)
hur har ni haft det under sommarn??det får jag nog svar på imorron:p idag är det sista dagen.....jag ska åka till stan me mamma o linda o kolla på en skinnjacka:p jag har ändrat min loook lite....klippt, färgat o lite nya clothes:)enligt min bästatse linnéa så är jag super snygg, hahax)det känns fortfarande konstigt!
ursäkta om jag lägger in lite engelska ord här o var men det är så att jag läser världens bästa bok nr3 som inte har kommit ut på svenska så jag har liksom inget val:p den är sååå bra!
Imorgon kommer mina kusiner hit innan de åler tillbaka till australia på söndag:(kommer sakna de såååå mycket!!:'(
Har nog inte så mkt mer o säga men ha det bra denna sista da så ses vi imorgon!!:)

puss
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0