Simon

Idag var jag i nyckelviken då! Och det var kul...
Alla har ju redan berättat allt så jag kommer inte berätta vad vi gjorde!
När jag kom hem så fick jag en toblerone av min storasyster så jag får väll säga förlåt till henne för att jag blev arg på henne och några till Förlåt cecilia, Ben, Micke och pappa. så då var det avklarat och om ni undrar var elle la ut några av bilderna så är dom på hennes blogg - Typisktelle.blogg.se

Ha det bra alla korvar! Och till Blanca och Johanna - Ni räknas också som korvar!

Simon

Ps. Anna har skrivit mest inlägg (16) sedan vi börja med egna kategorier.

Top 3 bloggare
1 - Anna (16)
2 - Camilla (7)
3 - Martina och Elle kari (6)

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha, jag är tvåa!!

2008-08-24 @ 00:15:56
Postat av: Martina

Men om man räknar ALLA Inlägg utan kategorier kommer jag nog komma först..

2008-08-24 @ 11:25:55
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: anna

jag är bäst

2008-08-24 @ 21:21:44
URL: http://typannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0