Röda var bääst!

Vi vann!tror nästan aldrig att jag verkligen har vunnit förut:p men idag vann vi!:-)
Efter hellas åkte jag julia,hanna o carro hem till mig och vi började me o sova i 35 min..det var hur skönt som helst!sen chillade vi, åt nutella mackor o drack choklad("ska man vara onyttig får man ju vara det så mycket som möjligt"eller vad det var du sa julia!)sen käka vi mat o sen åkte vi till kyrkan o tjejgruppen, den sista någonsin!:(kommer sakna den sååå mkt!sen kom jag hem o nu kollar jag på simhopp där de börjar med att stå på händer i OS tillsammans med moster o mor:-)nu ska jag duscha o sen läsa min bok,eller julias bok, den är BÄST!!Eclipse heter den!Hett tips;-)ni vet vad jag menar, the girl gang!x)haha:psen ska jag sova o sen är det morgon å då börjar skolan o då träffar man er!:D
Ha det bäst, sov sött dröm om småkryp ni mött, som min kompis Heidi alltid brukar säga:p
Godnatt!:-)

pussokram
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0