Martina is writing..

Jaa hon är sur och ledsen just nu.. man blir det om man Tappar bort Sin skåpnyckel, sitt busskort och sin Favvobrosh på samma dag.. Damn it..

Sen så måste Jag ju oxå köpa massa cd skivor (Inte The Ark det är därför jag skriver det här.. BE HAPPY! ^^).. Limewire Sviker mej hela tiden..
ända problemet är att jag har VÄÄÄLDIGT lite pengar..
annars skulle jag shoppa upp mej på..

Jann Wilde & Rose Avenue - Tokio okei
 Melody Club -  Face The Music
Crashdïet - The Unattractive Revolution

Föresten är det bara jag som Diggar Sångarens Outfit stenhårt här! xD

(Nej Jag har inte Youtubat tillbaka till 80-talet the video is from 2006! ^^)

Kommentarer
Postat av: elle

ne stackare! men testa piratebay, bättre än limewire

2008-08-25 @ 21:11:14
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag vet men piratebay har problem det oxå.. -_-

2008-08-26 @ 10:31:54
URL: http://martinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0