Martina Har Youtubat upp gamla citat! ^^ (Och Annat Konstigt..)

Jaa när jag kom hem hade jag ju akut Ola Salo abstistens.. så jag satte igång att köra lite youtube maraton..
och kom då på att det har varit en del Roliga/Konstiga Kommentarer från våran kära klass om dom här små fina Youtube klippen.. (Jag vet att alla i princip hatar dom här klippen men en del gånger måste man titta på klippen för att faktiskt fatta citaten därför lägger jag ut dom oxå! =)

Father Of A Son
 

Klassikern av Joar: Det där är INTE OLA SALO!!!!!!!!!!!!!!!!! Han Ser Inte Ut så!!!! (Tänk högt och hystersikt. ^^)
Sagt Av Blanca: Vem är det där? (Jaa det verkar utan tvekan så att alla personer defienierar Ola så mycket med håret att om han byter frisyr så känner dom inte igen honom.. ^^ )

One Of Us Is Gonna Die Young

Ellinor: MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Vadå har du inte vant dej en? ^^)
Joar: Det där är inte live!  (Nej smarthead det står faktiskt (New Video) i hörnet..)

THE KLASSVIDEOS!!!!!


Kommer inte ihåg nått speccielt citat om dom men va tvungen att ha med dom iallafall!<33

Prayer For The Weekend

Axel,Tom Och Johan Hatar Prayer For The Weekend.. nån av dom här tre får martinas pennfack i huvet.. (Yes box Jag kan sikta! xD)

Clamour For Glamour
Kommer Ni Ihåg Att Jag alltid tjatar om att "Clamour for glamour har en oficiell dans!!" (ni vet den där när man slår med näven i luften och stampar med foten i golvet..)

Sen var jag bara tvungen att ta med Joy Surrender så att alla ni Ark-Hatare Kan kolla på den.. det är nämlingen så att hela Ark Drunknar i slutet av den här videon! (det här måste ni ju kolla på ^^)

Och eftersom jag nu vet att vissa personer är lite sura på mej för att jag besudlade bloggen med ark-klipp så avslutar vi med en liten rolig björn G prisutdelning! ^^

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0