Martina har kommit på att vi börjar skolan om typ 2 veckor...

Så nu tänker jag redogöra lite av mitt sommarlov här! ^^
Korta versionen..
med tillhörande citat.. xD

först var jag hemma i nån vecka och var med vänner..  (Jag vet att vi typ har ätit 50 liter glass redan men jag vill fortfarande ha mer..)

sen åkte vi ut i ingenstans och firade midsommar.. (med civilisation menar jag att det finns ett köpcenter i en area av 5 kilometer..)

Sen åkte jag och pappa och kollade på the ark i sundsvall... (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA)

Känner att allt börjar med sen så nu börjar jag såhär istället. åkte vi till mormor och morfar i småland.. (jag vill hem till datorn..)

sen var jag hemma och träffade kompisar igen gissa vilken låt dom spelade på rix fm på våran tjejkväll! IT TAKES A FOOL TO REMAIN SANE!!!!!!!!!!!! (Höj!!!)

sen har jag åkt på en super boring treveckors semster i södra sverige ni vill inte veta.. (nästa år är jag 15 och då kommer jag VÄGRA att åka på semster med er..)

va har ni gjort då? vänder mig till dom som inte bloggat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0