Martina går i annas fotspår och bloggar om nyckelviken! =)

Jaa som alla antagligen vet.. (om man nu inte var så osmart att man inte dök upp där..!) så trodde jag att jag typ skulle komma fram klockan typ halv ett så jag skyndade mej JÄTTEMYCKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så jag kom dit Halv 12 istället! ^^ (det är typiskt mej att komma förtidigt..)

Men ååååhhh nu råkade jag trycka på kursiv knappen!!!! det funkar ju inte att ta bort det här dumma grej!! -_-

aja sen åt vi ju typ världensgodaste picknik..

Citat från pickniken (jepp nu ska ni plågas med det oxå! ^^) jag är inte säker på att jag har formulerat allt 100% rätt men whatever..

Simon (jag tror att han sa nått om det när han kom men jag har liksom inte störtkoll..) :  Är jag ensam kille här?
Nån: Nä Joar är ju oxå här om han räknas..

Julia och maria (varje gång det kom nån): Jag orkar inte springa.. dom får komma hit istället..

Julia (tror jag säg till om jag har fel..): Nä jag har inte Ansiktsboken..

nån: men vi kan bada i underkläder det är ju bara tjejer här..
nån: men joar och simon är ju här..
nån: men dom är så femininma så dom räknas inte..

Nån (tror det var maria): Var är vi?
Joar: I Nacka! (det var cirka 25% kul FÖRSTA gången Joar..)

Alla jag kom ihåg.. (DOM ÄR SLUT ÄR NI GLADA NU?!)

//Martina


Kommentarer
Postat av: Johanna F

Haha den där första var jag ;)

2008-08-24 @ 15:27:00
Postat av: Hanna

hahah, det var jag som sa att de var feminima :D

2008-08-24 @ 16:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0