kollo

tjenare gammlingar!
nu har jag å matilda kommit hem från äventyrs kollot på barnens ö! det var baja-kul! ni som trodde att jag å matilda skulle avlida där had minsann fel! fel fel FEL! vi vann på en kanot-tävling tillsammans med en annan tjej och vi var helt enkelt BÄST! det var sketans kul! matilda var en snäll flicka hela tiden(nästan), men jag var lite mer på bus-humör. så jag och några till sprang runt på nätterna och hade skoj och skrämde livet ur den amerikanska fjortisen Cody och hans vänner medans matilda låg och sov snällt i sin säng. det var jätte kul och vi var på hajk tredje dan.
de va skit-läskigt där på kvällen!
vi hade iallfall as-kul!
älskar er alla!
/ANNA

Kommentarer
Postat av: elle

puss

2008-08-06 @ 19:33:49
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Matilda

Anna!! jag vill tillbaka dit,jag vill inte sitta här i dalarna. näe, nu stoicker vi tillbaka till solvik vi kan hämta upp Cody på vägen

2008-08-06 @ 20:38:49
Postat av: anna

jaa! jag ska träffa dom på lördag! cody oxå!

2008-08-07 @ 12:13:48
URL: http://typannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0