Johanna is back in business!

Shiiiiit vad härligt det är att vara tillbaka!
Helt sjukt!
Ååååååååååååh vad jag är glad att allt är som vanligt igen!
Gladgladgladglaaaaaaaad.
Så, nu är jag här för att stanna.
Haha och jag vet vad som hände med Simon när han bara försvann från NO:n..
Han typ gick på toa och började spy så han åkte hem. Haha, förlåt för att jag skrattar Simon men det lät lite kul.
Hoppas du förlåter mig ;)
Allt är bra, och Sebbe verkar ju schysst också! Hoppas han inte blir allt för rädd för vår överproduktion av energi bara.
VI SES I MORGON! <3<3
Johanna


Kommentarer
Postat av: Simon

Det är okej!!

2008-08-27 @ 18:16:27
Postat av: vanja & hedvig

Hoppas du får det bättre i din gamla klass



<3kram

2008-08-28 @ 17:38:39
URL: http://wanja.blogg.se, hedwiiigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0