here i am ;)

heeeeeeej mina söta små änglar,gud vad jag längtar tills jag får träffa er alla igen :)
Hmm.. min sommar har varit ganska spännande, och jag har gjort slut med peo :(, fast det va jag som gjorde det så jag borde inte vara så ledsen. Men upp kom en prins så jag är inte så singel ändå :P, jag har ju då väldigt tråkigt på dagarna så ring sönder mig !!
för min prins jobbar... det blir att mysa på helgerna xD
I morgon ska jag vara med anna och i går träffade jag ellinor som har typ flyttat in bredvid mig så nu ska hon allt få åka 414 till skolan xD.
Moltas skulle ringa mig om du läser det här så ring :)
Jag har ju då kommit på en liten ide kan vi inte alla ha en liten mys kväll på stranden den 18 ? så kan va prata av oss lite å vi inte dödar dom nya människorna :P, på tal m det vi ska få en ny i klassen ! någon som vet vem det är ??? :o
Men nu ska jag göra den här dagen lite roligare och jag tror jag ringer min prins som är lite backis men han måste ju också gå upp :)
Ni har min KÄRLEK, framtida 8ma ;) pusspusspusspuss  !!!    
FRÅN ER PATRICIA, om ni inte hade listat ut det

Kommentarer
Postat av: elle

oh yes! ellinor, you will be the next 414/442!!! och pattan får lite sällskap när vi andra hoppat av, sooooft.

2008-08-07 @ 10:29:10
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: PATRICIA <3

jaaaaaaaaa xD

2008-08-07 @ 10:32:05
Postat av: Simon

Flyttade inte hon nyss??

2008-08-07 @ 12:34:27
Postat av: elle

joo men nu gjorde hon det igen :)

2008-08-07 @ 19:16:25
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: ellinor

haha , jag flyttar inte hela tiden :)

2008-08-10 @ 20:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0