Hej på er! =)

imorgon börjar skolan... Hoppas den där Åsa personen är okej.. Jag kommer ju då inte kunna märka märka det så mycket imorgon för jag kommer att vara död.. Jag brukar sova till 12 och det kommer ju inte precis vara möjligt då! ^^

Jag sitter just nu och försöker bränna en skiva.. (det skulle nog gå jättebra om inte jag hade börjat lyssna på watching the stars och kommit fram till att brolles falset skrik är skitkul.. denna skiva kommer bli högst oseriös..)

Föressten gissa vem som har fått upp one of us is gonna die young på topplistan på netlog! ^^ (topplistan gäller när det här skrivs..)

När jag skriver det här ligger den bara på plats 18 av 20 men det ska jag fixa förstår ni! ;)

http://sv.netlog.com/go/explore/music/view=charts&type=TRACK

Nu har jag spelat den snart 20 gånger det går framåt..

Nu har jag tråkigt och tänker starta en liten tävling här.. vi börjar med det viktigaste.. PRISET eeh du får..ehh Jag vet inte? ÄRAN eeh jag det är ett bra pris! (tror inte nån kommer tävla mern kanske om personen har tråkigt..)

Reglerna är skitenkla!

Skriv en kommentar där du länkar till vad du tror är min favorit video på youtube.. ^^
För att göra detta nästan extremt lätt får du en ledtråd.. wOHOO
Ledtråd: Ola salo är med i detta klipp och det är inte en musikvideo.. martina har länkat till detta klipp på bloggen, i en kommentar av ett av ANNAS inlägg..

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0