Hanna HJÄRTA Blanca

HAHA, hej klassen!
Jag kunde verkligen inte sova längre idag, iiiiiiiiiiih. För idag kl.08.45 ska jag träffa BLANCA. Min bästa vän som jag inte träffat på ett och ett halvt år, haha. Jag är så glad att jag tror jag döööör. Ni anar inte hur mycket jag har väntat på den här dan. Shit. Det kommer bli helt underbart
Och just det.
På lördag är det picknick och klassträff i nyckelviken och alla måste komma. MÅSTE!
Förresten så ägde röda laget igår. ÄGDE!!!
Vi var helt enkelt grymmast.
M-lag, M-lag, starkast är vårt m-lag
Och vi tycker mycket om musik
Vi kan sjunga, spela och dansa
Vi är väldigt bra på grymnastik
(haha, den raden var sämst)
NO, SO, Matte, Svenska

Övar detta varje vecka

Nu ska vi er andra knäcka

Alla ska va med

M-lag, M-lag, starkast är vårt M-lag

Mi och Ma vi jobbar jättebra! HURRA


Ni kan inte säga något annat än att den är grym
Nu ska jag träffa Blanca om 1h och 11 min.
PUSSAR <3
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0