Hanna är sjuk

Hej mina darlings! <3
Igår var det nyckelviken.
Jag måste ta och säga att jag tycker riktigt synd om er som inte inte kom för ni missade verkligen något underbart. Alla var lixom så söta mot varandra och det var lixom inget problem. Jättemysigt.
Jaa, och ni som träffade mig igår hörde ju min röst och hur hes jag var, men idag är det mycket värre. Jag kan knappt prata och jag är jätteförkyld. Känns inte roligt alls.
Jag kommer nog inte till skolan imorgon och det känns väldigt tråkigt.
Jag kommer sakna er jättemycket.

Ha det så bra nu.
Älskar er <3
Hannapanna   <3 <3





Kommentarer
Postat av: elle

jag har också blivit sjuk!

2008-08-24 @ 17:59:15
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Hanna

stackars oss!

2008-08-24 @ 21:57:50
Postat av: Anonym

krya på er!

<333

2008-08-26 @ 07:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0