Hanna, Anna, Camilla och Ellinor har inget liv.

Hej klassen!
Nu är det hanna, anna, camilla och ellinor som skriver, haha. Vi har sovit hos Camilla och kollat på fyra filmer. En skräckfilm som sööög. Rec, hette den, haha. Se den aldrig.
Anna skämde ut Hanna inför Jakob (Camillas storebror.) Eftersom Hanna sa inför Jakob att Anna skulle bli tillsammans med Hugo (en av Jakobs kompisar som är skitsnygg.) Och då hämnades Anna och sa inför Jakob att Hanna skulle bli tillsammans med Jakob och då sa Jakob "Jag tror jag går upp nu" och hanna blev jättegenerad, fyfyfyfyfyfyfan för Anna. Hahahaha x)
Men det är ju ingenting mellan Hanna och Jakob, ellerhur julia..
Hanna är ju bara gravid och väntar tvillingar.
Förlåt Jakob, jag skojar bara med dig. Det där är en liten klassiker  som jag och julia brukar köra med. / hanna

PUSSAR OCH KRAMAR
Hanna, Anna, Camilla och Ellinor. 3
Förresten så har Hanna bestämt sig för att bli relationsexpert. För hon är bäst på det.

Kommentarer
Postat av: julia

haha jo precis hanna,

men det är ju ingenting x)

2008-08-18 @ 17:02:26
Postat av: Martina

Visst hanna.. alla kommer ihåg dina "smarta" planer i matsalen! xD

2008-08-18 @ 19:40:32
URL: http://martinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0