Hanna and Camilla is in da house!!!!!!!

Och just nu känner sig Camilla lite ägd av hanna.... Hanna är bäst!
fast som alla vet så är ju Camilla den Bästaste! inte
jo
nej
JO FÖR FAN
inte svära
okej förlåt....
gör inget ahhahahah
men jag är i alla fall bäst, slut diskuterat!
jag är iallafall populärast haha
jaha
japp
mhm
sluta nu
A i alla fall så sitter vi här i Camillas fiiiiiina rum med 1 kilo godis.....
haha
bli avundsjuka
för att vi äääger er
alltid :)
fooooooooooooorever
and ever
of course
hejdå

HANNA & CAMILLA


Kommentarer
Postat av: Man of Mysteries

Tja ni skriver ju iallafall ägande....

Har bara en sak att säga er i 8MA/JA/KA/PA eller vad det nu är:S : SLUTA!

2008-09-25 @ 17:58:00
Postat av: Man of Mysteries (Oskar/Ogge/Slask)

Den där jäveln asså!! Nån har snott min hemliga identitet som nu inte är hemlig längre för ni vet vad jag heter troligen. HAHAHA: "Säg inget, vi flyter rakt mot ett stort vattenfall"

"japp" "vassa stenar på botten?" "
troligen" "låter kul" "AAAAAAAAAAAHH!!!

2008-09-25 @ 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0