elle da man skriver!

hey babes. Idag efter skolan var jag i stan med johanna och patricia. vi fikate på café string och kollade i affärer, jag köpte inget (stolt) inte P heller men hon hittade en skitfin kjol som hon ska köpa när hon har pengar:) johanna köpte en fin tröjklänning hons ska ha imorgon på skolfotot! vad ska ni ha på er allihop? hehe om det var nån som inte visste det så hade jag och johanna( och lite moa) skitkul på biffens lektion idag:) vi satt i korridoren och så så spretade jag upp mia ögon och sa: "jag är tuva med ööögonen! "va sa johanna men skratatde fortfarende åt mit utseende. "Ja tuva på min anslagstavla!" och då blev jag helt slapp i hela kröppen och ramlade ner på johanna och då fattade hon och vi skrattade oavbrutet HELA lektionen sen. jag gjorde ett tal hmmm. aja hoppas att ni mår bra, bjöder på en toppentuff bild på migg:D:D



p.s, jag kommer snart att läga in ett exakt likadant inlägg som det här på min personliga blogg som ni hittar här

p.s 2, skitbra låt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0