Cheercamp!!!

Hej allihopa!!! Nu har jag kommit hem igen, har varit på ett cheerleadingläger i uppsala!
Det var jätteroligt, men jag höll på att dööö!! Det va så jävla jobbigt ibland! Men det gick finfint, jag lärde mig nästan stilla salto;)
En läskig sak var att det var inbrott där mitt lag och några andra lag sov!!! Någras väskor var typ helt uppslitna!! Som tur var va min väska nästan helt orörd(min kamera låg jättesynligt i väskan, så det va ju tur det).
Sen fick jag typ världens största bula i pannan:) Jag vågade inte titta på den eller röra den(några sa till mig att jag inte ville det) så det va lite kul:P
Nu är jag i alla fall helt död, orkar knappt lyfta upp mina armar................. haha!!!!!!!!!!!!
Hoppas att alla mår bra, saknar er jättemycket!!!!

CAMILLA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0