annaa

heeelluu väänner!
idag e de nyckelviken som gäller ") igår hade jag en skit-bra dag! först vare ju skola, men efter skolan åkte jag å matilda in till stan och träffade lite trevligt folk från kollot. sen ringde Hilda (min kära basket-vän) och sa att hon inte mådde så bra och behövde snacka med mig. så vad gör man inte för sina vänner i nöden? jag åkte till orminge och vi gick och köpte 6 flaskor med läsk och lite snapsglas och satte oss på en bänk och började göra trolldrycker. sen fick jag veta varför hon inte mådde bra, men de tänker jag minsann inte sejja!
sen gick vi hem till mej ,och hilda fick syn på en teve så vi kolla på harry potter fyra x)
vid 11 kom hon på att hon skulle jobaa dan efter så vi sprang till bussen.
kramar anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0