A new start

Hej allihopa!!!!
Jag blev så glad imorse när jag såg alla underbara personer!!! Jag har saknat er så himla mycket!!!!
Klass 8Ma
Sen åkte jag, hanna, markus, maria, anna och julia hem till julia:P det va kul!
Jag, anna, hanna och maria åt typ upp 5000 piroger:P Haha!!
Julia och markus försökte sig på att göra en pastasås. Jag vet tyvärr inte hur den smakade(jag vågade inte smaka på den), men den luktade lite finurligt:P
Men julia råkade tappa min kamera i en hink med vatten i :D Jag fattar inte hur den lyckades hamna precis där, helt otroligt faktiskt! Men Julia, det gör inget, den kameran va dåååååålig:P
Nu sitter jag här vid datorn och det regnar. Hoppas att det inte gör det imorron!
Heja Gråa laget!!
Puss
Camilla

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt camilla!

2008-08-22 @ 09:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0